dinsdag 8 december 2015

Onherkenbaar


Ik werd er pas op gewezen dat ik al een tijd niks heb gepost en ik had zoiets van 'dat valt toch wel mee'. Maar toen ik ging kijken en zag ik de laatste keer dat ik wat heb gepost alweer oktober is. De tijd gaat zo snel dat ik niet in de gaten had dat ik mijn blog een beetje aan het verwaarlozen ben. En ik ben zo druk met school en andere dingen dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb gehad, al helemaal geen tijd heb gehad om foto's te maken. Maar nu ben ik voor vandaag klaar met school en ik heb weer genoeg fotomateriaal en ik had zin om weer eens wat te schrijven so here I am. En dit keer ben ik terug met hele mooie foto's. Voor mijn slagen had ik van Aniata (mijn zus en haar vriend) een fotoshoot gekregen, met visagie. Leuk voor mijn blog, ervaring voor hun en goed voor het portfolio van de make-up artist. Ik herkende mezelf niet nadat de make-up was gedaan maar wat was het mooi gedaan. Ik voelde me dan ook wel heel fancy toen ik 's avonds met ze naar een kleine modeshow ging en vooral toen ik 's avonds nog Amsterdam inging. Normaal zou ik niet zoveel make-up dragen, maar als het dan toch al gedaan is.... dan genieten we er lekker van. 







“I love people who make me laugh. I honestly think it's the thing I like most, to laugh. It cures a multitude of ills. It's probably the most important thing in a person.”  - Audrey Hepburn

lange lichte vest - soho v&d | zwarte topje - new look | zwarte broek - vila | donkerblauwe coltrui - only | bomberjack - only

Ondanks dat ik me nagestaard voelde door iedereen omdat ik deze look niet gewend ben vond ik het supervet om dit een keer te doen en kijk ik ook alweer uit naar de volgende shoot. Het is de bedoeling dat het dan iets warmer is want het was nu niet het perfecte weer om buiten te schieten. Ik heb genoten van de fotoshoot, de modeshow van Zzuns en het heerlijke avondje uiteten. Pizza maakt alles net een stukje beter. 

Ik moet nog gaan nadenken over welke kant ik op wil met mijn blog, en hoe ik dit het beste kan doen voor mijn opleiding (die grotendeels de schuld is van mijn tijdtekort om dingen te posten). Dus het zal geen verassing moeten zijn als het weer een maandje duurt voordat er wat op komt, het is ten slotte ook de drukste maand van het jaar. Dus bij deze, make it a december to remember <3 We all know this is the most wonderful time of the year.

Alle foto's in deze post zijn gemaakt door Aniata Photography en mijn make-up is gedaan door de make-up artist Samuela.



1 opmerking:

  1. leuk weer eens een artikel. En wow de foto's zijn inderdaad prachtig!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen