dinsdag 20 oktober 2015

VRIJE TIJD EN EEN FIJNE BROEK

Nu ik eindelijk een weekje vrij ben van school heb ik weer de ruimte om wat foto's te maken en een avondje te besteden aan foto's uitzoeken en een post schrijven. Ik heb het weleens druk gehad op de HAVO, maar zo druk als ik was vorige week... HAVO is er niks bij. Vorige week heb ik al m'n tentamens gehad en vrijdag om 12.00 was de deadline voor al m'n opdrachten. Na een nachtje goed doorwerken heb ik alles (met heel veel trots) ingeleverd. *applausje voor mezelf*  


jas - superdry | sjaal - mango | trui - h&m | rokje - h&m | schoenen - marco tozzi | tas - calvin klein

En nu ik een weekje vrij heb is er ook eindelijk weer wat tijd voor quality time met vriendinnen. Alyssa en ik zijn allebei superdruk dus afspreken is vaak lastig maar af en toe lukt het weleens om een ochtendje af te spreken zoals twee weken geleden. Ze was zo lief om een model te zijn voor een cover die ik voor school moest maken. En vandaag hadden we alle tijd om af te spreken dus hebben we ons vermaakt in het geweldige Amsterdam. En aangezien daar nu een kermis is zijn we in dat draaiding geweest waarin je een vet mooi uitzicht hebt over de stad. Net voor onze examens stond deze kermis er ook en op de dag van ons gala hebben we onze laatste examentraining geskipt om in deze attractie te gaan, goede herinneringen <3




jas - soho v&d | trui - new look | broek - levi's | schoenen - nike | tas - stedelijk museum | ketting - parfois v&d

Ik zou een hele post kunnen schrijven over mijn liefde voor deze broek maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Maar hij zit echt heel lekker en is echt heel mooi en nee, ik heb hem niet elke dag aan. Wel vaak. En er is echt geen betere combinatie dan deze broek met mijn Nikes. Het zit allebei zo lekker <3

1 opmerking: