donderdag 20 augustus 2015

SNEAK PEEK


Picture no.1 My travelbuddy. Inmiddels zijn we alweer een paar dagen thuis van 4 heerlijke dagen Parijs, maar omdat ik meteen weer aan het werk kon en druk was met andere dingen kwam het nagenieten er niet van. Dus daar ga ik nu maar even goed de tijd voor nemen terwijl ik al die leuke foto's doorkijk en een beetje heimwee krijg naar die mooie stad. Echt maanden hebben we hiernaar uitgekeken en nu is het gewoon alweer voorbij. Maar wat hebben we er een heerlijke tijd gehad. De Eiffeltoren (ofcourse), Arc de Triomphe, Sacre Coeur, Montmartre, het was allemaal zooo mooi. En natuurlijk ook heel fancy shoppen op de Champs-Elysées (stiekem zijn we alleen de h&m en de zara in geweest, maar het was toch echt op de Champs-Elysées). Ik heb alleen nog niet alle foto's dus binnekort komt er nog wel een post langs waarin er wat meer foto's van de stad langskomen dus dit is een kleine sneek peek van die post. En uiteraard heb ik daar ook gewinkeld, dus dat zal ongetwijfeld ook nog een keer in een post komen.
 Picture no.2 Arc' de Triomphe. Ik heb nog steeds last in m'n nek van het omhoog kijken naar dit prachtige plafond maar dat was het waard, want dit vond ik echt één van de mooiste plekken in Parijs.
 Picture no.3 Ladurée macarons a.k.a The best things that ever happened to me. Wat was dit lekker. Macarons zijn sowieso al iets waarmee je mij heel erg blij maakt, maar deze waren speciaal. Ze kwamen uit Parijs en zaten in een mooi doosje. En die lichtblauwe? Die prachtige lichtblauwe macaron? It tasted like a piece of heaven. Ik houd van overdrijven maar dit was echt echt lekker. De smaak was Marie-Antoinette tea dus als iemand weet waar dit in Nederland te vinden is, let me know :)
Picture no.4 Centre Pompidou. Dit geweldige uitzicht was te zien vanuit Centre Pompidou, en ik stond bij de tentoonstelling van Mona Doutham, wat ik persoonlijk een hele gave tentoonstelling vond. Ze deed veel met wereldkaarten en dat is vrij duidelijk te zien aan de wereldkaart die hier in glaskraaltjes op de grond ligt. En ik heb nu eenmaal iets met wereldkaarten, in m'n kamer hangt er ook één. Met punaises en al, zodat je kunt zien waar ik naartoe wil, oftewel zo ongeveer de hele wereld. Maar de komende tijd ga ik daar geen tijd voor hebben want de zomer die eeuwig leek te duren is gewoon bijna voorbij, volgende week begint m'n introductie alweer en gaat het studeren echt beginnen. En ik ga de zomer missen, maar ik heb zoveel zin in iets nieuws. Volgend jaar is er weer een zomer. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten