dinsdag 23 juni 2015

(IETS MEER DAN) EEN JAAR GELEDEN


Een tijdje terug ging ik op m'n blog kijken wanneer het precies de eerste keer was dat ik wat had gepost. En dat was 18 juni 2014, dus ik zat zo te bedenken dat ik heel cool op 18 juni een post zou schrijven over hoe leuk het jaar was geweest en dat er zooveeel is gebeurd en toen was het opeens 23 juni. Ik vergeetachtig? Haha soms. Wat ik wel heb gedaan op 18 juni? Ik zou het niet meer weten. Waarschijnlijk kleding gekocht, ik kan namelijk weer zeggen dat mijn verzameling flink is uitgebreid :D


shirt - new look | broek - h&m | ketting - revival london
Stiekem gaat deze hele blogpost om het showen van m'n ketting, maar ik probeer het gewoon vet subtiel te doen. Maar nu we het er toch over hebben, kijk hoe leuk m'n ketting is *lacht heel trots* En kijk hoe schattig Anneloes en ik vroeger waren, onze outfits waren on point. KUN JE GELOVEN DAT DAT MEISJE IN DIE GEKLEURDE POLO MORGEN 18 WORD?! Ik niet namelijk, time flies. Ik zal voor de duidelijkheid even zeggen dat Anneloes het meisje in de gekleurde polo is, ik mag helaas nog even wachten tot m'n 18e verjaardag *sniksnik*

2 opmerkingen: