vrijdag 15 mei 2015

DE KLEDINGKAST VAN EEN ANDER PLUNDEREN


'Doe je armen achter je hoofd, dan maak ik een foto van achteren en heb je zo'n bloggerfoto.' 'Ga op de grond zitten dan ben je echt een blogger.' 'Oh shit, er komen mensen aan, ga maar weer staan.' 'Klim in die boom, dan heb je pas een actiefoto.' Zo ging het gisteren ongeveer toen Anneloes en ik naar het bos gingen om wat foto's te maken en te genieten van dat heeerlijke, geweldige zonnetje dat zo vrolijk scheen. Nu we allebei een paar examens hadden gehad vonden we het hoog tijd om maar weer eens tussen dat eeuwige geleer uit te komen en een dagje af te spreken, wat bij ons vaak eindigt in eindeloos veel foto's maken (ik ben nou eenmaal nooit, maar dan ook echt nooit tevreden) en onzinnige gesprekken die vaak rare poses beschrijven. Oh, en gisteren hebben we toevallig ook treintickets geboekt naar Parijs voor in de zomer. Had ik al gezegd dat we naar Parijs gaan? PARIJS.


Trui - ZARA | Broek - Forever 21 | Schoenen- Converse

Ik vind het bos een heerlijke plek en ik vind het jammer dat er hier in de buurt (naast het Amsterdamse Bos) verder alleen wat zielige bomengroepjes waar je haast doorheen kunt kijken zijn. Dit bos doet me alleen wel heel erg denken aan die ene keer dat ik in de tweede een aantal kilometer moest gaan hardlopen in dit oh zo leuke bos. Nouja, hardlopen... 'het pad is zo ongelijk, ik ga lopen hoor.' 'Ik ben moe, ik neem even pauze.' Ik heb het niet zo op hardlopen. (behalve als er kleurpoeder over me heen word gegooid uiteraard) Oh dat doet me trouwens denken aan de Colorrun waar ik in september weer aan meedoe, helemaal mooi. 



 Blouse - Zipper | Top - Urban Outfitters | Broek - H&M | Schoenen - Converse | Ketting - Revival London

Aangezien ik niet had verwacht dat we foto's gingen maken, ook al doen we dat altijd, had ik niet veel bijzondere kleding bij me. Niet dat ik dat erg vond want nadat ik zei: 'Maar ik heb niks leuks bij me' zei Anneloes meteen 'Oh je mag wel wat van me lenen hoor.' En dat laat ik me geen twee keer zeggen want ik heb een kleine crush op haar kledingcollectie, dus als een klein kind dat een lollie mag uitzoeken in de Jamin, zo stond ik voor haar kledingkast. En ook nu voel ik me zo blij als een kind want wat is het album My Garden van Kat Dahlia toch fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten