zaterdag 25 april 2015

THE NIGHT OF NIGHTS


Al sinds ik High School Musical 3 heb gezien kan ik niet wachten tot mijn 'prom'. En het is alweer en tijdje geleden dat ik die film (voor het eerst) heb gezien. Maar vind je het gek dat een meisje na die film dan uit gaat zien naar die avond: mooie jurkjes, jongens in pak, muziek, dansen, do I need to say more? In de film zingen ze over 'a night to remember' en 'the night of nights'. Ze hadden gelijk, ze hadden zo gelijk. Donderdagavond was onze avond en dit was zeker een avond die ik niet ga vergeten. Het begon met het klaarmaken met de meiden, wat natuurlijk het begin van al het plezier is. Ik moet natuurlijk wel even mijn hand branden aan de krultang, ik kan dus echt niet omgaan met die dingen, en het resultaat was mooi tot het een halfuurtje later weer was uitgezakt. Gelukkig bestaan er haarelastiekjes. Na het klaarmaken gingen we op weg naar een vriend van ons waar we met een groep van 16 zouden verzamelen. Om half acht was iedereen er en terwijl de jongens buiten stonden moesten de meiden binnen wachten, zonder een idee wat hun te wachten stond. Tot ik allemaal gejuich hoorden, we naar buiten mochten komen en een HUMMER LIMOUSINE zagen staan. Ja, je leest het goed, een HUMMER LIMOUSINE. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Na de nodige foto's mochten we instappen en toen begon het beste deel van de avond. Met een geweldige vriendengroep in een limousine door Amsterdam rijden, onderweg naar één van de hoogtepunten van je schoolcarrière. We hadden natuurlijk een geweldige aankomst in deze limo, en ook een geweldige avond. Foto's maken, dansen, wat drinken, Bailando aanvragen (gewoon nog een keer vragen als hij maar niet langskomt, Bailando hoort er gewoon bij), nog meer foto's maken, helemaal losgaan op Uptown Funk, zitten omdat je voeten pijn doen (11 centimeter is nog best wel hoog), gewoon dansen en de pijn negeren, schoenen uitgooien en nog meer dansen, en nog een fotootje maken. Oftewel een gave afsluiting van 5 jaar HAVO. 




Ja, het was een heeel geslaagde avond. En dat terwijl ik de dag ervoor verschrikkelijk veel stress had, want dinsdagavond kreeg ik te horen dat mijn jurk niet bij mij aan zou komen maar weer teruggestuurd werd naar Engeland, ze konden m'n adres niet lezen. Dus ik had woensdag een paar uurtjes de tijd voor het vinden van een nieuwe jurk en dat levert aaardig wat stress op. Winkel in, winkel uit en uiteindelijk vonden we bij de derde H&M deze zwarte jurk, nadat ik bijna een jurk die ik vreselijk vond had gekocht, gewoon omdat ik een jurk nodig had. Wat ik gelukkig niet heb gedaan. Mijn bestelling met de schoenen is wel goed gegaan en wat ben ik er blij mee. Deze schoenen zijn wel het bewijs dat liefde echt pijn doet want wauw, dansen op 11cm hakken doet pijn. But totally worth it. En nu het gala dan is geweest word het toch echt tijd voor leren. Wat ook de reden is dat ik de komende tijd weinig zal posten, ik zal toch moeten slagen. Maar we maken wel tijd voor een feestje: Slam FM Kingsday, here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten