woensdag 8 april 2015

SNEAK PEEK


Vorige week was het dan eindelijk zover. Het event waar we zo lang naar toe hadden gewerkt, waar zoveel bloed, zweet en tranen in zat, en wat veel meer tijd had gekost dan we hadden verwacht. De modeshow. Ik begon heel enthousiast aan de opdracht maar als je eenmaal met al dat frustrerende werk bezig bent dan vraag je je af of al dat gedoe het allemaal wel waard is, en waarom je het eigenlijk doet. Ik had dan ook niet verwacht dat de show zo verschrikkelijk gaaf zou worden. Ik krijg nog wat foto's van de show, dus de volgende keer zal ik uitgebreid over de show vertellen met de mooie foto's erbij maar voor omdat ik niet weet hoelang dat duurt heb ik een kleine sneak peek:


En de reden dat ik zolang niks heb gepost: schoooool. De laatste tijd was erg druk met een toetsweek en uiteraard de modeshow, mondelingen en ga zo maar door. Ik hoop de komende tijd weer wat meer te kunnen posten maar je weet maar nooit wat er allemaal tussen kan komen. En wat ik nog even kwijt wil gewoon omdat ik er zo vreselijk blij mee ben: IK GA WEER NAAR PARIJS. Dit keer in de zomer, samen met Anneloes. Vorig jaar Zoutelande, dit jaar Parijs. Wij weten wel hoe het moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten