donderdag 9 april 2015

HAUTE TRASH


Ik hoefde niet zo lang meer te wachten op de foto's, vanmorgen kreeg ik ze van m'n zus, die de hele avond foto's heeft gemaakt. En wat zijn ze gaaf geworden! Net zo gaaf als die avond zelf. Eerlijk gezegd had ik overdag niet heel veel zin in de show, totdat iedereen begon met de voorbereidingen. Make up, haar, kleding, iedereen zag er zo gaaf uit. En het lopen op de catwalk was natuurlijk het allerleukst. Voordat je de catwalk opgaat sta je met een groepje te wachten en iedereen is zenuwachtig en enthousiast en als je dan achter de gordijnen voorbij loopt is al die spanning weg en denk je alleen maar aan jouw moment. Het applaus, de lichten, de cameraflitsen, het was heel gaaf om een keer mee te maken. 





Ik heb genoten van deze avond, het was een geweldige afsluiting van twee geweldige jaren kunst. Parijs, modeshow, musea, gezellige lessen, kunst was wel één van de leukste vakken en ik ben blij dat ik het heb gekozen en deel mocht uitmaken van de groep. En niet alleen kunst zijn we aan het afsluiten, bijna alle lessen van de afgelopen dagen zijn wel een 'laatste les'. Morgen is de laatste lesdag, daarna beginnen de examentrainingen, krijgen we vakantie en daarna beginnen de examens alweer. Ik besef het nog steeds niet echt maar het einde van de HAVO komt wel heel erg dichtbij. En dat brengt ook geweldige dingen met zich mee zoals HET GALA. Ein-de-lijk komt de avond eraan waar we ons vet fancy aan mogen kleden en kunnen vieren dat we klaar zijn met de middelbare school. Ik heb er zin in. En na de examens begint de zomer alweer, waar ik uiteraard nog veeeeeel meeeer zin in heb! 1 woord. PARIJS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten