vrijdag 6 maart 2015

BLACK&WHITE


Op dit moment voel ik me prima maar waarschijnlijk word ik morgen wakker met vreselijke spierpijn en kan ik morgen niet eens de la waar de tasjes inzitten open krijgen, zoals de laatste keer dat ik spierpijn had. Vandaag was dan ook weer lekker sportief, b-extreme en bodykick, een beetje hangen in touwen en lekker hard tegen een bokspaal slaan en trappen. Ja, dat was best wel leuk. En het Stedelijk Museum gisteren, dat was ook best wel leuk. 

 Vest - V&D | Shirt - New Look | Broek - H&M | Schoenen - New Look

Ik had vrij weinig van het uitje naar het Stedelijk Museum verwacht maar uiteindelijk viel het totaal niet tegen. Het helpt ook wel dat ik van moderne kunst houd en dat het Stedelijk me deed denken aan Centre Pompidou, het moderne kunstmuseum in Parijs. Goede tijden. Over twee weken loop ik weer rond in het Stedelijk maar dan om zelf een rondleiding te geven, gonna be fun. En het is fijn dat het weer wat warmer word zodat we gisteren een beetje op het Museumplein konden zitten met een zonnetje, the good life. De zonnebrillen komen dus wel weer van pas en Alyssa en ik maken daar maar al te graag gebruik van:
                            Made by Justin Lie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten