vrijdag 23 januari 2015

TIJDSCHRIFTEN EN FIJNE MUZIEK


De toetsweek is voorbij en vandaag werd ons nog extra goed duidelijk gemaakt dat we nu echt aan de laatste periode begonnen zijn. Het examen komt steeds een stukje dichterbij en daarmee ook die heerlijke lange zomer waar ik al naar uitkijk vanaf het moment dat het echt koud begon te worden. Iedereen is al van alles aan het plannen en ik word er zo vrolijk van. En niet alleen die zomer komt dichterbij, ook het studeren. Binnen vier weken moet ik een motivatiebrief opsturen en er zitten al allerlei ideeën in m'n hoofd maar deze brief moet echt perfect worden. Dus ik denk dat ik die vier weken wel nodig heb. 



Vest - SoHo (V&D) | Blouse - H&M | Broek - H&M | Schoenen - New Look | Tas - V&D | Ketting - WE

Ik word niet alleen blij van de zomer waar we nog een tijdje op moeten wachten, ik word ook heeel vrolijk van de muziek die ik nu luister. Years & Years is hele fijne muziek en als je dan eenmaal doorklikt naar andere muziek gaat er soms een hele wereld voor je open. Mapei bijvoorbeeld, veel muziek van haar kan ik niet vinden, maar wat ik vind is echt goed. Ik zou zo de hele avond nieuwe muziek kunnen zoeken maar helaas, er moet ook nog wat voor school worden gedaan. Maandag moet ik vijf bladzijdes af hebben voor het tijdschrift dat we over Parijs maken met kunst. Niet dat ik het nou zo erg vind om te doen, het is leuk om alle foto's terug te kijken en ik wil later graaag voor een tijdschrift werken dus eigenlijk is dit wel echt een opdracht voor mij. En ik word beloond met een gezellig weekend wat alles natuurlijk helemaal goed maakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten