zaterdag 17 januari 2015

KAPOTTE BROEKEN EN EEN LEUKE MUTS



De toetsweek is vreselijk maar je bent wel vaak lekker vroeg uit. Zoals afgelopen vrijdag, 11 uur was ons weekend alweer begonnen. Ik weet niet of ik twee dagen achter elkaar leren nou echt weekend wil noemen, maar we zitten tenminste twee dagen niet op onmogelijke, hopeloze toetsen te zwoegen. En aangezien ik een nieuwe broek nodig had, ik sloop al m'n broeken, vraag me niet hoe, was het weer eens tijd om de stad in te gaan. Helemaal geslaagd, ik kan weer een spijkerbroek en een blouse aan m'n collectie toevoegen. 


Jasje - zelfgemaakt | Shirt - New Look | Broek - Pull&Bear | Schoenen - Van Haren

In mijn vorige post was ik zelf een vest aan het maken. Dit is het jasje waarvan ik het patroon voor dat vest heb gebruikt, allen heb ik daar het patroon wat langer gemaakt. Het patroon komt trouwens uit de Knipmode. Kleding zelf maken is echt een aanrader. Als je een idee in je hoofd hebt voor een leuk kledingstuk hoef je niet urenlang winkel in winkel uit te gaan om iets dat daarop lijkt te kunnen vinden, nee, je koopt wat stof en je maakt het lekker zelf. En het voelt echt goed om ein-de-lijk iets af te hebben en het dan gewoon aan te kunnen trekken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik af en toe de neiging heb om iets meteen te verbranden als het niet lukt maar geduldig zijn is dan ook niet echt één van mijn karaktereigenschappen. 


Jas - Superdry | Trui - winkeltje in Landsmeer | Broek - Forever 21 | Schoenen - Marco Tozzi | Tas - Pimkie | Muts - Barts

Alyssa was nog zo verstandig om haar jas aan te houden maarja ik wilde per se m'n jasje showen. En het viel wel mee hoe koud het was. Niet zo koud als vanavond in ieder geval. Ik zit al ongeveer drie kwartier onder m'n dekens en nog steeds zijn m'n voeten een beetje gevoelloos. Achja, dan nog maar even lekker onder die dekens blijven zitten. En als ik dan toch onder die dekens moet blijven kan ik net zo goed netlfix er even bij halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten