zondag 14 december 2014

LIFE IS A PARTY





En een heeerlijk weekend is alweer bijna voorbij. Time flies when you're having fun. Gisteravond een gezellig feestje gehad met leuke mensen en vandaag nog lekker nagekletst met Alyssa. En eeeindelijk weer een keer outfitfoto's gemaakt. 



Vest - Brandy Melville | Shirtje - New Look | Short - Forever 21 | Schoenen - Bijenkorf | Ketting - H&M | Oorbellen - Revival London



Vest - H&M | Shirt - H&M | Short - Zipper | Schoenen - New Look | Kettingen - Revival London & H&M

Het zonnetje bracht ons helemaal in een zomerstemming dus we hebben onze shorts maar tevoorschijn gehaald. Ook al hebben we de hele winter nog voor ons. We zijn alweer halverwege december en dat betekent... kerstvakantie! Nog maar 1 weekje en dan kan ik twee weken lang genieten. Tenminste, als ik niet aan het werken ben of voor school bezig. Maar de rest van de tijd ga ik genieten. En als we halverwege december zijn betekent dat ook dat 2014 bijnaa voorbij is. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben helemaaal klaar voor 2015!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten