vrijdag 8 augustus 2014

GOOD LIFE




Net een paar uurtjes terug van twee heerlijke weken Ouddorp en ik moet echt wat bekennen. Ik ben verliefd. Smoorverliefd om precies te zijn. Verliefd op longboarden, verliefd op kampvuren, verliefd op lange stranddagen, verliefd op de gezelligheid en geweldige sfeer, verliefd op Jungle Speed, verliefd op strandavonden, verliefd op brunchen met een eitje met chilipoeder en verliefd op goede muziek. En op fancy sokken. Ik kon m'n gevoelens gewoon niet tegenhouden. Gistervaond nog maar heb ik afscheid moeten nemen van superleuke mensen en van twee gave weken Ouddorp. Hoe lekker het ook weer is om thuis te zijn en langer dan 6 minuten te kunnen douchen en al m'n kleren in een kast te hebben in plaats van een tas en in een huis te zijn waar je kan rondlopen in plaats van rondkruipen een tent, ik ga het missen! Het leuke aan vakantie is dat je zo snel vrienden maakt. Dit jaar hadden we echt een gave vriendengroep en hebben we toffe dingen gedaan. Het chille leventje van overdag op het strand liggen en zwemmen en een lekker muziekje luisteren, Rude van Magic! is een beetje onze zomerhit geworden, en 's avonds naar het strand, ijsje eten, beetje kletsen, kampvuurtje erbij. Ik heb het gevoel dat ik daar twee maanden ben geweest in plaats van twee weken. Een vriend vroeg aan me wat ik het leukst vond aan de vakantie. Ik zei het kampvuur, want dat was gewoon supervet maar eerlijk gezegd vond ik het echt moeilijk om te kiezen. Het suppen met m'n zus was namelijk ook geweldig. Lekker chill op een surfplank staan en een beetje peddelen met de kitesurfers die om je heen vliegen. En het regenachtige dagje met de spelletjesmarathon was ook gewoon leuk, ook al werd je er een beetje duf van. Jungle Speed is echt een geweldig vakantiestrandspel. Zand tussen de kaarten is gewoon leuk. Of het longboarden, dat was ook te gek. Ja, ik heb 100 x gezegd dat ik verliefd was op longboarden en dat is ook zo. Vooral toen ik voorop zat en een vriend ging longboarden. Dat is echt tof! Als ik jarig ben en m'n longboard heb dan ben ik echt het gelukkigste meisje op de hele wereld. En het brunchen op zondagmorgen met vrienden die we de dag daarvoor door een ijsje hadden leren kennen, dat was ook leuk. Een ei met chilipoeder is eigenlijk best wel lekker. Of alle wedstrijden met volleybal en voetbal verliezen maar toch veel lol hebben. Om mijn vriendin te quoten: 'Winnen is natuurlijk niet zo belangrijk als het team zo leuk is!'  Ik heb zoveel leuke dingen gedaan, ik kan er niet maar 1 kiezen. Dus dat doe ik ook maar niet.








 









Mijn zomer was super en ik hoop dat iedereen zo'n geweldige zomer heeft! Nog één weekje vakantie en dan alweer naar HAV05. Genieten van dat laatste weekje dus! Morgen meteen weer werken, dus ik heb niet echt de tijd om te dromen over Ouddorp. Maarja, ik hoop iedereen snel weer te zien, de eerste afspraken zijn alweer gemaakt, dus dat komt goed. En het is altijd weer leuk om je vriendinnen te zien, sommigen heb ik een maand moeten missen wat best wel niet leuk is dus hun weer zien is een groooot pluspunt aan weer thuis zijn. En in m'n eigen bed slapen natuurlijk, die ik zometeen maar eens op ga zoeken. 

Ciaoooo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten