zondag 17 augustus 2014

BYE SUMMER





Helaas moet ik nu echt zeggen dat mijn vakantie voorbij is. Nog 1 nachtje en dan is het weer tijd voor school voor mij. Terwijl het lijkt alsof de hele wereld nog vakantie heeft en van de zomer kan genieten. Maar we maken er wat leuks van! We hoeven nog maar 1 jaartje en dan kunnen we gaan doen wat we willen. Klinkt best wel goed, toch? Ik ga deze heerlijke zomer missen maar we hebben het op een leuke manier afgesloten!  Anneloes kwam gezellig een weekendje langs, beetje naar de stad geweest, films gekeken, hard gelopen want dat oefenen voor de Colorrun moet nou eenmaal ook gebeuren en gewoon veel gezelligheid gehad. Kan nooit kwaad. Winkelen kan ook nooit kwaad. Heerlijk die kleine vintagewinkeltjes afgaan op zoek naar  kleding die niet de hele wereld draagt. En daar is Amsterdam een goede plek voor.

Kleding in je kast vinden die nog leuk is ook is echt het beste ooit. Vrijdagavond was ik samen met Anneloes mijn kast aan het plunderen en de witte trui die ik aan heb is een resultaat daarvan. Ooit een keer gekocht omdat ik hem wel leuk vond en het is algemeen bekend dat je bij twijfel moet kopen. Ook al beland het dan achterin je kast om na drie maanden weer gevonden te worden. Achjaa, heb ik weer iets nieuws. Soort van. En dat is niet het enige dat ik nieuw heb, ook een blouse van de Zipper is deel geworden van mijn kledingverzameling. Sommige mensen verzamelen kunst, ik verzamel kleding.


Ja, dit is hem. Mijn geweldige nieuwe aankoop waar ik helemaal blij mee ben. Dat krijg je van een dagje vintagewinkeltjes. Zulke dagen mogen van mij veel vaker voorkomen. Maarja, gaat nu eenmaal wat lastiger nu de school weer begonnen is. Wachten tot de volgende vakantie dan maar! En we maken wel tijd natuurlijk. Vandaag was lekker rustig, beetje films kijken en kletsen en vergeten dat ik morgen naar school moet. Morgen. Nog 1 nachtje. We can do this. Ach, het is wel leuk om iedereen weer te zien en gezellig te kunnen bijpraten maar daar blijft het bij. Eerste en laatste schooldagen zijn altijd het leukst. Vooral de laatste. De allerallerlaatste. Dat gaat denk ik wel een leuke dag worden. Maar daar denken we nog niet aan, eerst maar wat leuks van het examenjaar maken!
Voor mij is het nu tijd om te gaan kijken hoe laat ik morgen de bus moet nemen, altijd fijn die nieuwe bustijden, en lekker te gaan genieten van mijn laatste vakantieavondje. 
Als je nog vakantie hebt, lucky you, geniet ervan! En iedereen die weer naar school moet, ik weet hoe je je voelt. Succes!

Byebyee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten