zondag 13 juli 2014

READY FOR SUMMER



Het was een beetje passen en meten maar dan is mijn tas toch zo goed als ingepakt. Ik ben nu echt helemaal klaar voor een weekje Zeeland met Anneloes! Ik keek hier al zo lang naar uit, weet nog hoe blij ik was toen ze belde dat het doorging. Samen een weekje kamperen en ja, wij kunnen zelf koken en een tent opzetten.Vrij weinig mensen lijken daar vertrouwen in te hebben. Het voelt goed dat de vakantie nu echt begonnen is. Elke dag zie je allemaal vakantiefoto's en statussen langskomen en dan begin het wel een beetje te borrelen. Ik hoop wel dat het weer beter is dan gisteren, in Belgiƫ was het tenminste niet geweldig. Want jaja, ik was in Bobbejaanland. Pretparken zijn gewoon geweldig, zon of regen. Achtbanen kunnen mij niet eng genoeg, maar ik gil wel vrolijk mee natuurlijk.



Daar zitten we dan, klaar om heen en weer geschud te worden. Je moet niet al te veel eten wil je daar heel uit komen. Maar gelukkig zouden wij dat noooit doen. Jaa, gister was echt een heerlijk dagje, super begin van een weekje vakantie! Vooral met de voetbalwedstrijd op de markt, wat eindigde in een gezellig avondje. En gewonnen uiteraard!

Vandaag een lekker rustig dagje, nog de laatste dingen voorbereid voor vakantie zodat het zeker weten een topweekje word. Iets om op te koken is altijd wel handig, net als een ingepakte tas. En gezellig met Anneloes een beetje foto's gemaakt en heel erg veel gelachen. Omdat we gewoon heeeel erg veel zin hebben in vakantie. En zwemmen. En winkelen. En ijs eten. IJS. En gewoon lekker een weekje weg zijn. Meteen zaterdag weer werken maar daar denken we nog niet aan. Dat is nog zo ver weg. Nu gezellig samen voetbal kijken ook al is het een beeeetje jammer dat het niet Nederland is die daar nu speelt. Maar een derde plek is ook niet slecht. We mogen trots zijn. Nou, ik ga voetbal kijken, popcorn eten en vannacht zo vol verwachting als een klein meisje dat morgen jarig is slapen. 

En nu je toch bezig bent, neem meteen een kijkje op haar blog! inspired-by-the-beauty-of-life.blogspot.com

Geniet van jullie vakantie en bereid je voor op een lading vakantiefoto's volgende keer!
Ciaooo lovely's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten