zondag 27 juli 2014

OKAY? OKAY.





Ook ik ben ein-de-lijk naar The fault in our stars geweest. Ik heb het boek gekocht omdat ik elke keer dat ik op Tumblr ging foto's en quotes zag en dan komt er een moment dat je het gewoon moet lezen. You laugh, you cry and then you come back for more. Wat is dat waar! Het is een heel mooi boek en nadat ook Dian het boek had gelezen stonden we allebei te springen toen we hoorden dat het verfilmd ging worden. Wat duurde het lang voordat het eindelijk 10 juli was. Nog langer duurde het voordat we een datum hadden gevonden waarop we konden. Gisteravond was het eindelijk zo ver. Ik had de hele dag gewerkt en Dian en Sarah stonden op Centraal op me te wachten. We hadden een halfuur om bij Pathé Tuschinski te komen maar natuurlijk moeten wee eerst popcorn halen, geen film zonder popcorn, en drinken en we lopen niet zo snel omdat we gezellig aan het bijkletsen waren dus kwamen we midden in de reclames binnen. Net op tijd dus.
Ik had me de acteurs heeel anders voorgesteld, in mijn hoofd zagen de personen er heel anders uit maar verder was het een mooie film. Ik heb bij veel mensen een traantje over de wang zien rollen. En de echte stoere mannen waren op hun tanden aan het bijten om dat traantje binnen te houden.We hadden geluk dat we nog een kaartje konden kopen want toe we binnenkwamen zat de zaal bijna vol, ook al draait de film al twee weken. En geen wonder want wat een film! En een supereinde van een druk dagje werken, echt wat ik even nodig had. Daarna nog even wat te drinken gehaald en teruggelopen naar het station. Amsterdam is echt geweldig 's avonds, het heeft dan echt iets magisch met die grachten en die lampjes. You gotta love Amsterdam.

En nu zijn mijn tassen alweer ingepakt want ik ga weer op vakantie. Weer naar die heerlijke Zeeuwse kust, maar dit keer met andere mensen. Eerst ben ik een weekje met m'n ouders en m'n zus en de week erna komt er nog een vriendin bij. Gezellig boel dus! We hebben er zin in! Morgen op tijd er uit, wat nog een drama gaat worden maar dat hebben we er voor over. 
Ik zal dus twee weken niks posten maar als ik terug kom zal ik weer een lading vakantiefoto's plaatsen, en dit keer zal ik proberen wat normalere foto's te maken! 

Have an amazing summer everyone!
Ciaooo!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten