woensdag 2 juli 2014

CITY GIRLS





Ik was vergeten hoe lekker het was om een keertje hard te lopen. Maar ik was ook vergeten hoeveel spierpijn je de volgende dag kan hebben... Hoe graag ik vanmorgen ook in bed wou blijven liggen zodat ik niet van die verschrikkelijke trap af hoefde, niks erger dan traplopen als je spierpijn hebt, ik ben opgestaan en heb de trap getrotseerd. En ik was ook nog zo gek om vandaag voor m'n hakken te kiezen in plaats van gympen. Dus ik vind dat ik het wel heb verdiend om lekker een avondje te schrijven met een lekker muziekje en daarna Gossip Girl kijken. Ja, ik ben lichtelijk verslaafd aan Gossip Girl, maar heb je die geweldige outfits gezien? Om verliefd op te worden. En natuurlijk New York... Dat staat hoog op mijn lijstje.

Vandaag was echt een heerlijke dag. Ik had gister in gedachten helemaal een outfit klaargelegd maar toen keek ik vanmorgen even naar buiten en het zag er minder zonniger uit dan ik had gehoopt. Dus toen moest ik opnieuw wat uitzoeken, iets waar m'n jasje leuk op stond. Achteraf was dat niet nodig geweest... Wat was het warm, gelukkig maar want ik had totaaaaal geen zin in regen. Het gevoel dat ik zomer heb word nu steeds sterker. En een zonnetje is altijd leuk als je met vriendinnen de stad ingaat. Dit keer was ik met Dian, Sarah en Noël de stad in, lekker rondslenteren en kletsen en ijs eten en blij zijn dat we over zijn en vakantie hebben.

Let me introduce... Noël! Deze geweldige meid is gekleed in een broek van H&M, een bloesje van H&M en een jasje van, raad eens, H&M! Jaja, de H&M is populair bij ons.
De reden dat ik dit bloesje zo leuk vind zijn die glitterjes op het kraagje. Ik ben gek op kledingstukken die zo'n leuk klein detail hebben, studs bijvoorbeeld. Studs zijn geweldig. Ik ben een keer een hele avond bezig geweest om studs op een kraagje te zetten want ze zaten steeds maar niet zoals ik het wilde. Maaaar het is gelukt! Wat een geluk dat ik ervan houd op bezig te zijn met kleding maken. Kleding maken is waarschijnlijk iets waar ik deze zomer veel tijd in ga besteden. Alle tijd van de wereld.
Het is dat ik niet goed ben met sparen, maar anders had ik allang Nikes gehad! Als ik geld heb geef ik het eerder uit aan kleding dan dure schoenen... Toch ben ik van plan Nikes te gaan kopen want kijk hoe leuk ze zijn! Noël heeft ze bij de Nike Store gehaald.
Ik zie altijd zoveel meiden met leuke sieraden zoals ringen en armbanden en oorbellen en dan denk ik, laat ik maar eens meer sieraden gaan dragen in plaats van alleen maar kettingen. Maar ik vergeet het elke keer weer. Totdat ik zo'n leuke ring zie zoals die van Noël. Dan koop ik er een en guess what? Het belandt bij al m'n andere sieraden die ik nooit draag. Noëls ring is echt H&M en haar armband...? Ze heeft geeen idee. 

En dan nu Saraaaah! Kijk meteen even naar hoe leuk haar nieuwe haarkleur haar staat!
Ik ben gek op dat Batman-shirt. Net zoals die leuke Superman-shirts. Sarah heeft hem bij de Forever 21 gekocht, geweldige winkel. Het was feest toen ik hoorde dat de Forever 21 in de stad zou komen. En ik was niet de enige... Haar broek is van de H&M en ze weet niet meer waar haar jasje vandaan komt. Maar een zwart leren jasje kan je bijna overal wel halen!

Tijd voor la bella Dian!
Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoeveel ik van haar bril houd. En hoe graag ik zou willen dat het mij stond. Maarja, you can't always get what you want, hè? Haar hempje is van de New Look, net zoals het witte vestje. Een soort kimono maar dan anders. Minder pyjama-achtig. De spijkerbroek heeft ze bij de H&M gekocht.
Misschien heb je wel gemerkt dat ik een obsessie heb voor kettingen. Ik HOUD van kettingen en je kan er niet genoeg hebben. Ook deze ketting van Dian vind ik fantastisch, hij is zo stoer! En waar zou ze hem gekocht hebben? Precies, H&M.

De gedachte die de hele dag door mijn hoofd ging: Had ik nou maar een lange broek aangetrokken. Want zo'n rokje in combinatie met harde wind... slecht idee. Toch vind ik het een fantastisch rokje, ook al heb ik het al in tijden niet gedragen. Altijd leuk om weer iets in je kast te vinden dat je ook nog kan dragen en er niet uitziet als iets dat ik 10 jaar geleden droeg, oftewel in de tijd dat ik geen idee had wat het woord mode betekende. Ik heb het rokje een tijd geleden bij de H&M, maar het is niet zo moeilijk om een skater skirt te vinden. Het shirtje heb ik samen met Dian gekocht, toen zij het hempje kocht, want het was in de sale en het  was iets dat je overal op kan dragen en het heeft een leuk zakje en ik houd van kleding kopen. Vooral als het om New Lookkleding gaat. Ook mijn schoenen zijn van de New Look en ja, het zijn dezelfde als die van Dian. We vallen op dezelfde schoenen.

Dit is altijd een heerlijk tijdverdrijf, muziekje aan (Rock Mafia - Good Life), de foto's van de dag doorkijken en lekker schrijven. Ja, ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik een blog ben begonnen. Nu is het voor mij wel tijd om Gossip Girl te gaan kijken en al die kleding te bewonderen en misschien wel een beetje inspiratie op te doen. Morgen m'n rapport ophalen, boeken inleveren en.... taart! Jaja, verjaardagen moeten worden gevierd! And that's fine with me. 

Bye lovely's!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten