maandag 21 juli 2014

AAN DE KUST




Ik wou dat ik kon zeggen dat ik nadat ik thuiskwam van vakantie meteen een post ging schrijven maar inmiddels is het maandag en het was alweer vrijdag dat ik thuiskwam. Van een heeerlijke week. De reden dat ik niet kon schrijven is dat ik zaterdag moest werken, en Anneloes had de foto's nog niet gestuurd. Dus nu zit ik lekker op m'n gemakje al die foto's door te kijken en weer opnieuw te genieten van die week. En van de ongeveer 400 foto's zijn er ongeveer tien normaal. Kun je nagaan hoe leuk het was. We hadden echt geweldig weer dus we hebben geen hele dagen in de tent moeten zitten. Maar goed ook want het was daar een bende, dat wil je niet weten. Ik doe ook altijd de spullen die ik nodig heb onderin in m'n tas. En opruimen doe je niet op vakantie, toch? Verder zijn we weer heerlijk sportief geweest door van Zoutelande naar Middeluburg te fietsen waar we trouwens vrij weinig hebben gedaan. En op de terugweg naar Zoutelande dachten we goh, we kunnen wel naar Vlissingen fietsen dus op naar Vlissingen. Het leuke aan Vlissingen is natuurlijk de grote boulevard en het strand, maar ook de bioscoop! 22 Jump Street. Ge-wel-dig. Echt een leuke film! Natuurlijk hebben we een keer de zonsondergang gekeken, de zonsopgang was te veeeel te vroeg. En donderdag... STRAND. Zon, zee, strand, oftewel perfectie. Stokbroodje erbij, boekje erbij, heerlijk weertje erbij, jaa dat was lekker! En na een hele tijd weer in de zee gezwommen, geweldig gevoel is dat. Beetje koud, maar dat hebben we er voor over. Beetje verbrand maar we hebben een topweek gehad. Beetje teveel het liedje 'Aan de kust' van Blof, want ja, dat past er perfect bij natuurlijk! En een beetje teveel lelijke foto's gemaakt maar die zal ik jullie besparen.










Dat waren dus de 'normale' foto's. Ik mis het strand en en het vrij zijn en het ijs en de gezelligheid en het samen zijn en het vele veeeele lachen nog steeds! Maar ik ga terug! Nu ben ik een weekje lekker thuis, beetje werken enzo en daarna ga ik weer twee weken naar Zeeland, dit keer met m'n ouders, m'n zus & d'r vriend, m'n neefje en een vriendin. Gezellige boel dus! Ik geniet volop van deze zomer! 

Byeee!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten